Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію. Конфуцій

среда, 1 февраля 2017 г.

Смолінське НВО Тема: «Свійські тварини».




Урок в підготовчому класі
(З дітьми з особливими потребами.)
Вчитель-методист  Курбатова В.В.


2016р. листопад
Тема. Свійські тварини.
Мета: дати поняття «Свійські тварини», вчити вимовляти ключові слова  з теми: тварини, свійські, вівця, собака, кішка, кінь,коза, свиня ;дієслова ( без вживання терміну) – мекати, нявчати, іржати, стригти, бігти; прикметники: кучерявий, довгошерстний, стрункий, жвавий;  корегувати і розвивати фонематичне сприйняття, розвивати артикуляційний апарат, мілку моторику рук,   виховувати бережне ставлення до тварин.
Обладнання: дзеркало, олівці, предметні картинки з зображенням свійських тварин, презентація «Свійські тварини»

  Хід уроку.
I.Організаційний  момент. Вправа «Посміхнемось один одному, щоб урок у нас пройшов весело».
II. Актуалізація опорних знань.
Артикуляційна гімнастика: «посмішка», «кулька», «часики».
III.Повідомлення теми і мотивації уроку.
1.Переказ казки “Ріпка» (презентація казки, додається)
-Які тваринки прийшли на допомогу дідусеві?( собака Жучка, кицька Варварка,мишка).
2.Гра. на розпізнавання звуків. Показ предметної картинки –миші. Хто це? Я буду називати слова, а ти як почуєш слово «миша» , плесни в долоні: мишка, миска, мишка, мишка, мушка , сушка, мишка, нишка, мишка.
Виділення першого звука в слові «миша»
3.. Послухай хто ще прийшов до нас сьогодні на урок.
 Сидить котик на воротях
У червоненьких чоботях
-Няв-няв-няв, Няв –няв –няв,
Всіх він весело вітав. 
                                     Гоп, гоп, кізонька,
                                     Гоп, гоп –сіренька,
                                      Гоп, гоп –біленька, у нашої кізоньки
                                     Чотири ніжоньки.
Гайда, гайда, гайда, да,
Гарна в коника хода,
Поводи шовкові
Золоті підкові.     
                                      Он корівонька пішла
                                       Пастись на травицю,
                                        Нам корівонька дала,
                                        Молока дійницю.
Прийшли до нас звірятка,
Котик, песик, козенятко і корова-
В нас сімейка пречудова,
Живуть ці звірі біля людини,
Їх називають  свійські тварини.
-Про яких тваринок іде мова, назви їх.( котик, кізонька, корівка,  песик)
-Які звуки видає киця? Кізонька?  Корівка? Песик? Коник?
4. Опис тваринки за предметними картинками. Розкажи за планом:
-Як називається тваринка?
-Як виглядає?
-Як називаються її дитинчата? Під час усної розповіді слідкувати,щоб учень використовував « ключові слова».
5. Ігрова вправа – назви приміщення, де живе свійська тварина. Вчитель виставляє зображення тварини, а учень називає приміщення, де  вона живе.
Фіз.хвилинка . Вправа «Чоловічки. Імитуємо ходьбу « чоловічків» за  допомогою вказівного і середнього пальців.
Вправа. Викладання квасолі в квадраті.
6. Робота в зошиті «Промінчик знань» с.!2.
 -Роздивись  малюнки. Як називаються ці тварини?  Хто з тварин зайвий? (кабан). Чому? Це дика тварина.
- Визнач, чим ласує кожна тваринка?
7. Яка в тебе є улюблена тваринка? Хто за нею доглядає?
 8. Підготовка руки до письма. Робота в зошиті №2.с.12
 Проведи ламані лінії:
- за зразком;
-допоможи метелику дістатися до квіточки, бджілці  - до вулика.
Фіз .хвилинка «Ми писали, ми трудились,
                            Наші пальчики втомились.
                            Якщо пальці розімʼяти –
                             Можна знову працювати.
-Допоможи пташкам зібрати всі зернята. Проведи ламані лінії спочатку за пунктиром, а потім – самостійно.
IV.  Підсумок уроку. Вірш М. Познаньскої  «Коли киця любить, А коли сердиться.»
Киця любить, як по спинці
Гладжу киценьку свою,
Як дарую їй гостинці,
Кашку, молочко даю,
Киця сердиться на мене,
Як смикну її за хвіст:
Очі зробляться зелені
І не пʼє тоді й не їсть.
-Що любить котик?
-Чого не можна робити з котиком?    
  Так. Не можна ображати котика, і не тільки котика , а й інших тварин.     
          

Комментариев нет:

Отправить комментарий