Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію. Конфуцій

четверг, 26 января 2017 г.

Календарне планування II семестр для учнів підготовчої груп з ЗПР


 52
Новорічні свята. Допоможи Дідові Морозу та Снігурочці потрапити на новорічне свято. Штрихуємо та розфарбовуваємо будиночки.  Робота над оповіданням В.О.Сухомлинського «Лялька з відбитою ручкою»
Ст..31

16.01
53
Цирк. Знаходження відмінностей. Поповнення словаря, словами: «клоун», «цирк». Поділ цих слів на склади. Визначення першого звука.   штриховка прямими лініями за зразком (кульки).
Ст..32
).
17.01

Цирк. Р.М. Усне складання речень «Якого артиста ти бачиш?».Поділ речення на слова. Визначення першого звука в словах. Штрихування прямими лініями за зразком(грибочки та листочки).
Ст..32
Ст..32
18.01
55
Цирк .Розширення словникового запасу. Складання  речень за малюнком. Поділ речень на слова. Визначення першого звука в словах: «пудель»,  «вистава». «жонглер». Робота з Д.К. В.О. Сухомлинський. «Лялька з відбитою ручкою»
Ст..33
Ст..33
19.01.
56
РИБИ. Співвідношення предметів з малюнком: «Розкажи, якби ти впіймав Золоту рибку, про що б ти її попросив?» Визначення першого звука в слові «риба» і в інших словах. Відгадування загадок. Відтворення нескладних комбінацій з прямих ліній,штриховка прямими лініями за зразком.

Ст..34
Ст..34
23.01
57
Риби. Відповіді на запитання вчителя. «Поміркуй, хто живе в річці, а хто – в морі?».  З΄єднення їх у групи. (За малюнком) Штрихування рибок хвилястими та вигнутими лініями за зразком.
Ст..35
Ст.35
24.01
58.
Побутова техніка. Співвідношення предметів з малюнками,назва слів , що означають назву предметів, дію предметів, ознаку. Відгадування загадки ,опис предмета (курча). Зафарбовування відгадки відповідним кольором.
Ст..36
Ст..36
25.01.
59.
Побутова техніка . Співвідношення предметів з малюнками. Назва зображених  предметів. Обведення за пунктиром  синім кольром..
Ст..з6
Ст..36
26.01.
60.
Побутова техніка. Побутова техніка. Назва предметів побутової  техніки. Опис предметів.  Штрихування  фігур за пунктиром.
Ст..37
Ст..37
30.01
61
Побутова техніка. Практичне розрізнення слів, що позначають один або кілька предметів. Відгадування загадок. Обведення зірки за пунктиром. Відповіді на запитання вчителя. Визначення першого звука в словах:(зірка, небо,люди)
Ст..37
Ст..37
31.01
62
Зоопарк . Монологічне мовлення. Відтворення чужого мовлення .Поповнення  і розширення  словникового запасу по даній темі. Штрихування  за зразком. Р.М. За запитаннями вчителя побудувати короткі  зв΄язні висловлювання.
Ст.38
Ст..38
01.02
63
Зоопарк .Самостійне висловлювання, коментування власних дій. Групування предметів. Р.з Д.кн. В. Сухомлинський «Хай я буду ваша, бабусю»
Ст..38
Ст..38
02.02.
64

Зоопарк. Практичне розрізняння слів , що позначають один або кілька предметів. Складання простих речень. Визначення першого звука в словах «Крокодил», «крокодили». Обведення ламаних ліній за зразком.
Ст..39
Ст..39
06.02
65.
Зоопарк. Слова,що належать до певних  тематичних груп. Визначення першого звука в словах: « пава», «лев», «поні». Відгадування загадок.
Ст..39
Ст..31
07.02
66.
Місто. Село. Сприймання на слух зверненого мовлення . Робота за картинкою. «Де ти живеш: у місті чи селі?». Штрихування  будиночка за зразком.
Ст..40
Ст41
08.02.
67
Місто. Село. Об΄єднання предметів в групи за розміром , за формою. Штрихування  за зразком.
Ст40
Ст. 41
09.02.
68
Місто . Село. Слова, що позначають приналежність. Поміркуй, що дає село місту. Що дає місто селу? Штрихоування прямими лініями .
Ст..41
Ст..42.
13.02.
69
Місто. Село. Самостійне виконання дій, завдань. Визначення першого звука в словах: «високий».  «низький». Складання простих речень з цими словами.
Ст..41
Ст.. 31.

7о.
День народження. Робота за малюнком. Р.М. Проговорювання, розуміння лексичного значення  слів та їх застосування. Штрихування солодощів за зразком.
Ст..42
Ст. 40
15.02
71
День народження. Орієнтування на площині аркуша паперу. «Намалюй подарунок, яким би ти привітала свою подругу». Відповіді на запитання вчителя. Р.Д.Кн. В. Сухомлинський  «Як дівчинка побачила себе»
Ст..42.
Ст.. 40.
16.02
72
День народження. Порівняння предметів за формою, величиною та розташуванням у просторі. Поповнення словникового запаса: торт , день народження, іменинниця, подарунки. Визначення першого звука в цих словах.
Ст..43
Ст..43
20.02.
73
День народження. Порівняння предметів за кольором, формою, розміром,Розглядання сюжетного малюнка, визначення в них сюжетних ліній.. Штрихування іграшок.
Ст..43
Ст..43
21.02.
74.
Пестливі слова . Застосування цих слів  у власному мовленні. Складання простих речень. Обведення трафаретів за контуром.
Ст..
Ст..
22.02.
75.
Пестливі слова. Самостійне висловлювання з опорою на предметні картинки. Штрихування за зразком.
Ст..
Ст..
23.02.
76
Весна. Робота за малюнком . Відповіді на запитання вчителя. Поповнення словникового запасу: весна, сонце, природа, природа. Виділення першого звука. Штрихування однакових предметів одним кольором.
Ст..44
Ст..44
27.02
77
Весна. Складання речень із двох – трьох слів за предметними малюнками. Інтонування речень. Штрихування  ліворуч – праворуч
Ст..44
Ст..44
28.02
78
Весна.  Р.М.  Складання простих речень за  малюнком. Назви предметів. Визначення голосних і приголосніх ( Без терміна). Поділ на склади. Штрихування фігур за зразком.
Ст..45
Ст..45
02.03.
79
Весна. Поповнення словникового запаса словами: пролісок, шпаківня, птахи, весна, радість. Визначення м΄яких та твердих приголосних. Інсценування діалогічного звертання до співрозмовника. Штиіхування за зразком. Р.Д.К. В. Сухомлинський «Петро, собака й кошеня»
Ст..45
Ст..45
03.03.
80
Матусине свято. Складання речень  із двох – трьох слів за сюжетним малюнком. Поділ речень на слова. Штрихування за зразком.
Ст..46
Ст.. 46
06.03.
81
Матусине свято. Проговарювання, розуміння лексичного значення слів та їх застосування. Поділ слів на склади. Визначення першого звука в словах. Штрихування за зразком.
Ст..46
Ст.. 46
07.03
82
Матусине свято. Співвіднесення предметів із їх графічним зображенням . Порівняння предметів за формою, розміром. Штрихування за зразком.
Ст..47
Ст. 57
09.03
83
Матусине свято. Розрізняння інтонацій , їх наслідування. Тверді та м΄які приголосні. Поділ слів на склади. Виділення звуків в словах. Обведення по пунктиру малюнка.
Ст..47
Ст..57
10.03.
84
Родина.   Робота за малюнком. Відповіді на запитання педагога щодо змісту сюжетного малюнка. Розрізнення кольорів.. З΄єднання крапок між собою за пунктиром.
Ст..48
Ст.. 48
13.03
85
Родина. Чистомовки. Казки. Інсценування діалогічного  звернення до співрозмовника.  Допоможи лисичці дістатися до солом΄яного бичка.
Ст..48
Ст 48
14.03
86
Родина . Р.М.Усна розповідь про свою родину. Поділ речень на слова. Поділ слів на склади. З΄єднання крапок між собою лініями у заданому напрямку.
Ст.. 49
Ст.. 49
15.03.
87
Родина. Р.Д.К В.Сухомлинського.» Чому здивувався Петрик». Переказування невеликого текста з опорою на малюнок. Продовження з΄єднання квіточок лініями між собою.
Ст..49
Ст.. 49
16.03
88
Комахи. Робота за малюнком. Відповіді на запитання педагога щодо змісту сюжетного малюнка. Поділ речень на слова.  Домальовування праворуч фігури за зразком.
Ст..50
Ст.50
20.03
89
Комахи. Складання речень про мурашок. Поділ речень на слова. Поділ слів на склади. Визначення першого звука в словах.  Відтворення  по крапках шляхів мишки до сиру.
Ст..50.
Ст.. 50
21.03
90
Комахи. Проговарювання , розуміння лексичного значення слів та їх застосування. Відтворення фігур праворуч за зразком. Розрізнення кольорів.
Ст..51
Ст..51
22.03
91
Комахи .Розпізнавання комах. Практичне розрізнення слів. Слова, що означають приналежність.Малювання будиночка за зразком по пунктирам.
Ст.51...
Ст.51
23.03
92
Квіти. Відповіді на запитання педагога щодо зміста предметних малюнків. Розрізнення кольорів. Поділ слів на склади. Визначення першого звука в словах. Орієнтування на площині аркуша паперу.
Ст.52
Ст.52
03.04
93
Квіти. Сприймання на слух загадок. Відгадування загадок. Відтворення на малюнку відгадок. Співвідношення предметів з малюнками.
Ст.52
Ст.52
04.04.
94
Квіти. Р.М. Складання  невеличкої розповіді за малюнком. Визнач їхню послідовність.  Робота за зразком.
Ст.53
Ст.53
05.04
95.
Квіти. Р.Д.К. Сприймання на слух, розуміння невеликого тексту. В.Сухомлинський. «Сива волосина». Виконання вправи,зберігаючи послідовність. Робота за зразком.
Ст 53
Ст. 53
06.04
96
Космос. Робота за малюнком. Відповіді на запитання педагога щодо змісту сюжетного малюнку. Поділ речень на слова. Визначення першого звука в словах «місяць», «сонце», «хмарка». Робота за зразком.
Ст. 54
Ст. 54
10.04
97
Космос. Вправи на розвиток мовленевого дихання. Вправи на логічне мислення. Проведення прямих ліній за зразком.
Ст. 54
Ст. 54
11.04
98
Космос. Порівняння предметів за формою, кольором , знаходження помилок на малюнку. Малювання фігур за зразком.
Ст.55
Ст. 55
12.04
99
Космос. Робота за малюнком. Складання простих речень. Поділ їх на слова.  Слова на склади. Визначення першого звука. Штрихування фігурними лініями за зразком.
Ст.55
 Ст.55
13.04
100
Великдень . Робота за малюнком. Відповіді на запитання педагога щодо змісту сюжетного малюнку. Складання простих речень.  Визначення голосних та приголосних звуків. Робота за зразком.
Ст. 56
Ст. 56
18.04
101
Великдень. Співвідношення предметів з малюнками. Об΄єднання предметів в групи . Малювання предметів округлої форми.
Ст.56
Ст.56
19.04
102
Великдень. Р.М.Складання простих речень про Великдень. Відгадування загадок про Паску, Писанки. Домалюй Писанки за пунктиром.
Ст.57
Ст 47
20.04
103
Великдень. Р,Д,К,  Чистомовки. Обведення писанок за пунктиром.
Ст.57.
Ст.47
21.04
104.
Інструменти.  Співвідшошення предметів з малюнками. Назва предметів одним словом. Знаходження зайвих предметів. Поділ цих слів на склади. Виділення першого звука. Відтворення малюнків по клітинках.
Ст. 58
Ст.58
24.04
105
Інструменти. Робота за малюнком. «Що можно виготовити, використовуючи інструменти?»Відтворення малюнка за зразком. Інсценування діалогічного звернення до співрозмовника.
Ст.58
Ст. 58
25.04
106
Інструменти.  Робота над словами , що означають предмети, їх дії, ознаки, приналежність. Відтворення малюнка по клітинкам.
Ст. 59
Ст.59
26.04
107
 Інструменти. Робота з малюнком-плутанкою. Визначення кількість предметів. Першого та останнього звука в назвах цих предметів. Порівняння малюнків.
Ст.59
Ст. 59
27.04
1о8
Український костюм. Опис предмета. (українського костюма.) Складання простих речень. Ділення на склади і визначення першого звука в словах:  «вишиванка». «вінок». Розрізняння звуків . Закріплення навичок обведення за пунктиром.
Ст.60
Ст.60
03.05
109
Український костюм. Самостійне ви словлювання. Поділ слів на склади «чобітки». «шаровари». Відповіді на запитання вчителя. Обведення за пунктиром  та розфарбування.
Ст.60
Ст.60
04.05.
110
Український костюм.Р.М. Усний твір. «Прикрась сорочку гарною вишивкою». Відгадування загадок.
Ст.61
Ст.61
05.05
111
Український костюм. Р.Д.К. В.Сухомлинський. «Щоб кіт мишки не впіймав». Розрізняння предметів за формою. Обведення малюнка за пунктиром.
Ст.61
Ст61
08.05
112
Український посуд . Назви предметів, їх ознаки, приналежність. Відповіді на запитання педагога. Наведення пунктирних ліній.
Ст.62
Ст.62
10.05.
113
Український посуд. Голосні, приголосні звуки.(повторення)Співвідношення предметів з малюнком. Вірші. Наведення пунктирних ліній.
Ст.62.
Ст. 62
11.05
114
Український посуд. Розрізнення предметів за формою, розміром , візерунками. . Тверді та м΄які приголосні.(повторення).  Обведення малюнків за пунктиром.
Ст. 63
Ст. 63
12.05
115
Український посуд. Загадки. Поділ слів на склади. Відповіді на запитання педагога щодо сюжетного малюнка. Обведення малюнка за пунктиром.
Ст. 63
Ст. 63
12.05.
116.
Літо. Складання простих речень за малюнком. Поділ речень на слова. Зображення від руки округлої форми.  З яких фігур складено?.
64Ст.

15.05
117
Літо. Співвідношення предметів з звуків малюнком. Визначення звуків в словах. Інсценізування діалогічного звертання до співрозмовника. (повторення) Зображення від руки  прямокутної форми. «З яких фігур складено?»
Ст.64

16.05
118
Літо. Р.М. Складання простих речень за малюнком. Визначення перших та останніх звуків в словах .Зображення від руки предметів трикутної форми. Складання фігур.


17.05
119.
Літо. Р.Д.К. В. Сухомлинський. «Ледача подушка». Переказ текста. Зображення предметів  квадратної форми від руки.


18.05.
120.
Повторення. Розвиток і координація рухів кісті руки і пальців ( робота з пластиліном)


22.05
121.
Повторення. Робота з мозаїкою, разом з вчителем.


23.05
122
Повторення. Робота з конструктором.


24.05
123
Повторення. Робота з сипучими матеріалами.


25.05




Комментариев нет:

Отправить комментарий