52
|
Новорічні свята. Допоможи Дідові
Морозу та Снігурочці потрапити на новорічне свято. Штрихуємо та
розфарбовуваємо будиночки. Робота над
оповіданням В.О.Сухомлинського «Лялька з відбитою ручкою»
|
Ст..31
|
|
16.01
|
53
|
Цирк. Знаходження відмінностей.
Поповнення словаря, словами: «клоун», «цирк». Поділ цих слів на склади.
Визначення першого звука. штриховка
прямими лініями за зразком (кульки).
|
Ст..32
|
).
|
17.01
|
|
Цирк. Р.М. Усне складання речень «Якого
артиста ти бачиш?».Поділ речення на слова. Визначення першого звука в словах.
Штрихування прямими лініями за зразком(грибочки та листочки).
|
Ст..32
|
Ст..32
|
18.01
|
55
|
Цирк .Розширення словникового запасу. Складання речень за малюнком. Поділ речень на слова.
Визначення першого звука в словах: «пудель»,
«вистава». «жонглер». Робота з Д.К. В.О. Сухомлинський. «Лялька з відбитою ручкою»
|
Ст..33
|
Ст..33
|
19.01.
|
56
|
РИБИ. Співвідношення предметів з малюнком: «Розкажи, якби ти
впіймав Золоту рибку, про що б ти її попросив?» Визначення першого звука в
слові «риба» і в інших словах. Відгадування загадок. Відтворення нескладних
комбінацій з прямих ліній,штриховка прямими лініями за зразком.
|
Ст..34
|
Ст..34
|
23.01
|
57
|
Риби. Відповіді на запитання вчителя. «Поміркуй, хто живе в
річці, а хто – в морі?». З΄єднення їх
у групи. (За малюнком) Штрихування рибок хвилястими та вигнутими лініями за
зразком.
|
Ст..35
|
Ст.35
|
24.01
|
58.
|
Побутова техніка. Співвідношення
предметів з малюнками,назва слів , що означають назву предметів, дію
предметів, ознаку. Відгадування загадки ,опис предмета (курча).
Зафарбовування відгадки відповідним кольором.
|
Ст..36
|
Ст..36
|
25.01.
|
59.
|
Побутова техніка . Співвідношення предметів
з малюнками. Назва зображених
предметів. Обведення за пунктиром
синім кольром..
|
Ст..з6
|
Ст..36
|
26.01.
|
60.
|
Побутова техніка. Побутова техніка. Назва предметів побутової техніки.
Опис предметів. Штрихування фігур за пунктиром.
|
Ст..37
|
Ст..37
|
30.01
|
61
|
Побутова техніка. Практичне
розрізнення слів, що позначають один або кілька предметів. Відгадування
загадок. Обведення зірки за пунктиром. Відповіді на запитання вчителя.
Визначення першого звука в словах:(зірка, небо,люди)
|
Ст..37
|
Ст..37
|
31.01
|
62
|
Зоопарк . Монологічне мовлення. Відтворення чужого мовлення .Поповнення
і розширення словникового
запасу по даній темі. Штрихування за
зразком. Р.М. За запитаннями вчителя побудувати короткі зв΄язні висловлювання.
|
Ст.38
|
Ст..38
|
01.02
|
63
|
Зоопарк .Самостійне висловлювання,
коментування власних дій. Групування предметів. Р.з Д.кн. В. Сухомлинський
«Хай я буду ваша, бабусю»
|
Ст..38
|
Ст..38
|
02.02.
|
64
|
Зоопарк. Практичне розрізняння слів ,
що позначають один або кілька предметів. Складання простих речень. Визначення
першого звука в словах «Крокодил», «крокодили». Обведення ламаних ліній за
зразком.
|
Ст..39
|
Ст..39
|
06.02
|
65.
|
Зоопарк. Слова,що належать до
певних тематичних груп. Визначення
першого звука в словах: « пава», «лев», «поні». Відгадування загадок.
|
Ст..39
|
Ст..31
|
07.02
|
66.
|
Місто. Село. Сприймання на слух
зверненого мовлення . Робота за картинкою. «Де ти живеш: у місті чи селі?».
Штрихування будиночка за зразком.
|
Ст..40
|
Ст41
|
08.02.
|
67
|
Місто. Село. Об΄єднання предметів в групи
за розміром , за формою. Штрихування
за зразком.
|
Ст40
|
Ст. 41
|
09.02.
|
68
|
Місто . Село. Слова, що
позначають приналежність. Поміркуй, що дає село місту. Що дає місто селу?
Штрихоування прямими лініями .
|
Ст..41
|
Ст..42.
|
13.02.
|
69
|
Місто. Село. Самостійне виконання дій, завдань. Визначення
першого звука в словах: «високий».
«низький». Складання простих речень з цими словами.
|
Ст..41
|
Ст.. 31.
|
|
7о.
|
День народження. Робота за малюнком. Р.М. Проговорювання, розуміння лексичного значення слів та їх застосування. Штрихування
солодощів за зразком.
|
Ст..42
|
Ст. 40
|
15.02
|
71
|
День народження. Орієнтування на
площині аркуша паперу. «Намалюй подарунок, яким би ти привітала свою
подругу». Відповіді на запитання вчителя. Р.Д.Кн. В. Сухомлинський «Як дівчинка побачила себе»
|
Ст..42.
|
Ст.. 40.
|
16.02
|
72
|
День народження. Порівняння
предметів за формою, величиною та розташуванням у просторі. Поповнення
словникового запаса: торт , день народження, іменинниця, подарунки.
Визначення першого звука в цих словах.
|
Ст..43
|
Ст..43
|
20.02.
|
73
|
День народження. Порівняння
предметів за кольором, формою, розміром,Розглядання сюжетного малюнка,
визначення в них сюжетних ліній.. Штрихування іграшок.
|
Ст..43
|
Ст..43
|
21.02.
|
74.
|
Пестливі слова . Застосування цих
слів у власному мовленні. Складання
простих речень. Обведення трафаретів за контуром.
|
Ст..
|
Ст..
|
22.02.
|
75.
|
Пестливі слова. Самостійне
висловлювання з опорою на предметні картинки. Штрихування за зразком.
|
Ст..
|
Ст..
|
23.02.
|
76
|
Весна. Робота за малюнком . Відповіді
на запитання вчителя. Поповнення словникового запасу: весна, сонце, природа,
природа. Виділення першого звука. Штрихування однакових предметів одним
кольором.
|
Ст..44
|
Ст..44
|
27.02
|
77
|
Весна. Складання речень із двох – трьох слів за предметними
малюнками. Інтонування речень. Штрихування
ліворуч – праворуч
|
Ст..44
|
Ст..44
|
28.02
|
78
|
Весна. Р.М. Складання простих речень за малюнком. Назви предметів. Визначення голосних і приголосніх ( Без терміна). Поділ на склади. Штрихування фігур
за зразком.
|
Ст..45
|
Ст..45
|
02.03.
|
79
|
Весна. Поповнення словникового запаса словами: пролісок,
шпаківня, птахи, весна, радість. Визначення м΄яких та твердих приголосних.
Інсценування діалогічного звертання до співрозмовника. Штиіхування за зразком. Р.Д.К. В. Сухомлинський «Петро,
собака й кошеня»
|
Ст..45
|
Ст..45
|
03.03.
|
80
|
Матусине свято. Складання речень
із двох – трьох слів за сюжетним малюнком. Поділ речень на слова.
Штрихування за зразком.
|
Ст..46
|
Ст.. 46
|
06.03.
|
81
|
Матусине свято. Проговарювання,
розуміння лексичного значення слів та їх застосування. Поділ слів на склади.
Визначення першого звука в словах. Штрихування за зразком.
|
Ст..46
|
Ст.. 46
|
07.03
|
82
|
Матусине свято. Співвіднесення
предметів із їх графічним зображенням . Порівняння предметів за формою,
розміром. Штрихування за зразком.
|
Ст..47
|
Ст. 57
|
09.03
|
83
|
Матусине свято. Розрізняння
інтонацій , їх наслідування. Тверді та м΄які приголосні. Поділ слів на
склади. Виділення звуків в словах. Обведення по пунктиру малюнка.
|
Ст..47
|
Ст..57
|
10.03.
|
84
|
Родина. Робота за малюнком. Відповіді на
запитання педагога щодо змісту сюжетного малюнка. Розрізнення кольорів..
З΄єднання крапок між собою за пунктиром.
|
Ст..48
|
Ст.. 48
|
13.03
|
85
|
Родина. Чистомовки. Казки. Інсценування
діалогічного звернення до
співрозмовника. Допоможи лисичці
дістатися до солом΄яного бичка.
|
Ст..48
|
Ст 48
|
14.03
|
86
|
Родина . Р.М.Усна розповідь про свою родину. Поділ речень на слова. Поділ слів на склади. З΄єднання крапок між собою
лініями у заданому напрямку.
|
Ст.. 49
|
Ст.. 49
|
15.03.
|
87
|
Родина. Р.Д.К В.Сухомлинського.» Чому
здивувався Петрик». Переказування невеликого текста з опорою на малюнок.
Продовження з΄єднання квіточок лініями між собою.
|
Ст..49
|
Ст.. 49
|
16.03
|
88
|
Комахи. Робота за малюнком. Відповіді
на запитання педагога щодо змісту сюжетного малюнка. Поділ речень на
слова. Домальовування праворуч фігури
за зразком.
|
Ст..50
|
Ст.50
|
20.03
|
89
|
Комахи. Складання речень про мурашок. Поділ речень на слова.
Поділ слів на склади. Визначення першого звука в словах. Відтворення
по крапках шляхів мишки до сиру.
|
Ст..50.
|
Ст.. 50
|
21.03
|
90
|
Комахи. Проговарювання , розуміння
лексичного значення слів та їх застосування. Відтворення фігур праворуч за
зразком. Розрізнення кольорів.
|
Ст..51
|
Ст..51
|
22.03
|
91
|
Комахи .Розпізнавання комах. Практичне
розрізнення слів. Слова, що означають приналежність.Малювання будиночка за
зразком по пунктирам.
|
Ст.51...
|
Ст.51
|
23.03
|
92
|
Квіти. Відповіді на запитання педагога щодо зміста предметних
малюнків. Розрізнення кольорів. Поділ слів на склади. Визначення першого
звука в словах. Орієнтування на площині аркуша паперу.
|
Ст.52
|
Ст.52
|
03.04
|
93
|
Квіти. Сприймання на слух загадок. Відгадування загадок.
Відтворення на малюнку відгадок. Співвідношення предметів з малюнками.
|
Ст.52
|
Ст.52
|
04.04.
|
94
|
Квіти. Р.М. Складання
невеличкої розповіді за малюнком. Визнач їхню послідовність. Робота за зразком.
|
Ст.53
|
Ст.53
|
05.04
|
95.
|
Квіти. Р.Д.К. Сприймання на слух, розуміння невеликого
тексту. В.Сухомлинський. «Сива волосина». Виконання вправи,зберігаючи
послідовність. Робота за зразком.
|
Ст 53
|
Ст. 53
|
06.04
|
96
|
Космос. Робота за малюнком. Відповіді
на запитання педагога щодо змісту сюжетного малюнку. Поділ речень на слова.
Визначення першого звука в словах «місяць», «сонце», «хмарка». Робота за
зразком.
|
Ст. 54
|
Ст. 54
|
10.04
|
97
|
Космос. Вправи на розвиток мовленевого дихання. Вправи на
логічне мислення. Проведення прямих ліній за зразком.
|
Ст. 54
|
Ст. 54
|
11.04
|
98
|
Космос. Порівняння предметів за формою, кольором , знаходження
помилок на малюнку. Малювання фігур за зразком.
|
Ст.55
|
Ст. 55
|
12.04
|
99
|
Космос. Робота за малюнком. Складання простих речень. Поділ їх
на слова. Слова на склади. Визначення
першого звука. Штрихування фігурними лініями за зразком.
|
Ст.55
|
Ст.55
|
13.04
|
100
|
Великдень . Робота за малюнком. Відповіді
на запитання педагога щодо змісту сюжетного малюнку. Складання простих
речень. Визначення голосних та
приголосних звуків. Робота за зразком.
|
Ст. 56
|
Ст. 56
|
18.04
|
101
|
Великдень. Співвідношення предметів з
малюнками. Об΄єднання предметів в групи . Малювання предметів округлої форми.
|
Ст.56
|
Ст.56
|
19.04
|
102
|
Великдень. Р.М.Складання простих речень
про Великдень. Відгадування загадок про Паску, Писанки. Домалюй Писанки за
пунктиром.
|
Ст.57
|
Ст 47
|
20.04
|
103
|
Великдень. Р,Д,К, Чистомовки. Обведення писанок за пунктиром.
|
Ст.57.
|
Ст.47
|
21.04
|
104.
|
Інструменти. Співвідшошення предметів з малюнками. Назва
предметів одним словом. Знаходження зайвих предметів. Поділ цих слів на
склади. Виділення першого звука. Відтворення малюнків по клітинках.
|
Ст. 58
|
Ст.58
|
24.04
|
105
|
Інструменти. Робота за малюнком. «Що можно виготовити,
використовуючи інструменти?»Відтворення малюнка за зразком. Інсценування діалогічного звернення
до співрозмовника.
|
Ст.58
|
Ст. 58
|
25.04
|
106
|
Інструменти. Робота над словами , що означають предмети, їх дії,
ознаки, приналежність. Відтворення малюнка по клітинкам.
|
Ст. 59
|
Ст.59
|
26.04
|
107
|
Інструменти. Робота з малюнком-плутанкою. Визначення кількість
предметів. Першого та останнього звука в назвах цих предметів. Порівняння
малюнків.
|
Ст.59
|
Ст. 59
|
27.04
|
1о8
|
Український костюм. Опис предмета.
(українського костюма.) Складання простих речень. Ділення на склади і
визначення першого звука в словах:
«вишиванка». «вінок». Розрізняння звуків . Закріплення навичок
обведення за пунктиром.
|
Ст.60
|
Ст.60
|
03.05
|
109
|
Український костюм. Самостійне ви
словлювання. Поділ слів на склади «чобітки». «шаровари». Відповіді на
запитання вчителя. Обведення за пунктиром
та розфарбування.
|
Ст.60
|
Ст.60
|
04.05.
|
110
|
Український костюм.Р.М. Усний твір.
«Прикрась сорочку гарною вишивкою». Відгадування загадок.
|
Ст.61
|
Ст.61
|
05.05
|
111
|
Український костюм. Р.Д.К. В.Сухомлинський.
«Щоб кіт мишки не впіймав». Розрізняння предметів за формою. Обведення
малюнка за пунктиром.
|
Ст.61
|
Ст61
|
08.05
|
112
|
Український посуд . Назви предметів,
їх ознаки, приналежність. Відповіді на запитання педагога. Наведення
пунктирних ліній.
|
Ст.62
|
Ст.62
|
10.05.
|
113
|
Український посуд. Голосні,
приголосні звуки.(повторення)Співвідношення предметів з малюнком. Вірші.
Наведення пунктирних ліній.
|
Ст.62.
|
Ст. 62
|
11.05
|
114
|
Український посуд. Розрізнення
предметів за формою, розміром , візерунками. . Тверді та м΄які
приголосні.(повторення). Обведення
малюнків за пунктиром.
|
Ст. 63
|
Ст. 63
|
12.05
|
115
|
Український посуд. Загадки. Поділ
слів на склади. Відповіді на запитання педагога щодо сюжетного малюнка.
Обведення малюнка за пунктиром.
|
Ст. 63
|
Ст. 63
|
12.05.
|
116.
|
Літо. Складання простих речень за малюнком. Поділ речень на
слова. Зображення від руки округлої форми.
З яких фігур складено?.
|
64Ст.
|
|
15.05
|
117
|
Літо. Співвідношення предметів з звуків малюнком. Визначення
звуків в словах. Інсценізування діалогічного звертання до співрозмовника.
(повторення) Зображення від руки
прямокутної форми. «З яких фігур складено?»
|
Ст.64
|
|
16.05
|
118
|
Літо. Р.М. Складання простих речень за
малюнком. Визначення перших та останніх звуків в словах .Зображення від руки
предметів трикутної форми. Складання фігур.
|
|
|
17.05
|
119.
|
Літо. Р.Д.К. В. Сухомлинський. «Ледача
подушка». Переказ текста. Зображення предметів квадратної форми від руки.
|
|
|
18.05.
|
120.
|
Повторення. Розвиток і координація рухів
кісті руки і пальців ( робота з пластиліном)
|
|
|
22.05
|
121.
|
Повторення. Робота з мозаїкою, разом з вчителем.
|
|
|
23.05
|
122
|
Повторення. Робота з конструктором.
|
|
|
24.05
|
123
|
Повторення. Робота з сипучими
матеріалами.
|
|
|
25.05
|
Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію. Конфуцій
Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію. Конфуцій
четверг, 26 января 2017 г.
Календарне планування II семестр для учнів підготовчої груп з ЗПР
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий